سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: 22 بهمن سرآغازی برای اداره کشور به دست خود مردم و نیز تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و در این راستا باید در این روز شاهد تجلی حضور همه مردم و اقشار در راهپیمایی ملی 22 بهمن باشیم.


حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرگزاری فارس، «توانا» با اشاره به لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: روز 22 بهمن با تمام مناسبت‌های دیگر ما متفاوت است و بر این اساس این روز یادآور به ثمر رسیدن مقاومت‌ها و ایثارها و شهامت‌ها و شهادت اقشار مختلف مردم در راه انقلاب و نیز رهبری و ایثارگری امام امت می‌باشد.
وی افزود: مهمترین مسئله در روز 22 بهمن این است که این روز به عنوان یک خاطره و یک روز بیاد ماندنی برای مردم ما محسوب می‌شود و در این راستا باید مراسم این روز را به بهترین نحو برگزار کنیم.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن سرآغازی برای اداره امور کشور به دست خود مردم و نیز تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و در این راستا باید در این روز شاهد تجلی حضور همه مردم و اقشار در راهپیمایی ملی 22 بهمن باشیم.
وی افزود: روز 22 بهمن باید روز بازگشت به اصالت‌های انقلاب و استقلال و آزادی باشد و دست‌اندرکاران کشور هم باید این موضوع را مدنظر خود قرار دهند.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه اظهار داشت: 22 بهمن باید روز مردم باشد و یک جناح و گروه خاص نباید این روز را به نفع خود مصادره کند و یا از حضور مردم در این روز برای تایید سیاست‌های خود و یا مدیران و یا برخی جناح‌‌ها بهره‌ ببرند.
موسوی لاری گفت: روز 22 بهمن روز امام و روز امت اسلامی می‌باشد و بر این اساس حضور مردم در این روز باید امید به آینده را برای مردم تداعی کند تا این روز آغازی برای مشارکت همگانی در آینده کشور باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جریانی که مدیریت مراسم 22 بهمن را در دست دارد و تمام کسانی که این روز را مدیریت می‌کنند باید در این روز تنها حضور مردم را مدنظر قرار دهند و مسائل جناحی و گروهی را کنار بگذارند.




موضوع مطلب :



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک