سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 یکی از امضاکنندگان طومار شکایت علیه سران فتنه تاکید کرد: در صورت بی‌توجهی دستگاه‌ قضایی به پیام مردم و عدم رسیدگی به شکایت اخیرآنان،‌ تشکل‌های مردمی در برابر دستگاه قضایی تجمعات متعددی را برگزار می‌کنند.

? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

امیرعلی حسینی فرد یکی از امضا‌کنندگان طومار شکایت و درخواست بازداشت سران فتنه در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به این که میلیون‌ها نفر از مردم کشورمان این طومار را امضا کرده‌اند،‌خواستار رسیدگی سریع دستگاه قضایی به درخواست مطروحه در این طومار شد.
صبح دیروز گروهی از نمایندگان تشکل‌های مردمی سراسر کشور که تحت عنوان جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزی فعالیت می‌کنند طی تجمعی مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب تهران با ارائه طوماری با بیش از یک میلیون امضا بازداشت و محاکمه سران فتنه را خواستار شدند.
حسینی فرد تاکید کرد: مردم ایران در حماسه تاریخی روز 9 دی پیام خود را به صورت آشکار و رسا فریاد کردند و بسیاری از احزاب،‌ تشکل‌ها و گروه‌ها و فعالان سیاسی نیز بر ضرورت رسیدگی به پیام مردم از سوی قوه قضائیه تاکید کردند. بنابراین دستگاه قضایی باید به وظیفه ذاتی خود یعنی رسیدگی به این شکایت و بازداشت سران فتنه اقدام کند.
حسینی با اشاره به این که سران فتنه با رفتار لجوجانه و خیانت‌بار خود امنیت و آرامش جامعه و اقتدار جهانی نظام اسلامی ایران را خدشه دار کرده‌اند افزود: انتظار این است که مسئولان قضایی کشور به پیام مردم در حماسه تاریخی روز 9 دی و همچنین متن طومار اخیر که با بیش از یک میلیون امضا به دستگاه قضایی ارائه شد، توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر بی‌توجهی‌ها و غفلت‌ها به پیام مردم ادامه یابد صاحبان میلیون‌ها امضا به وظیفه‌ خود که امام راحل در وصیت‌نامه خود به آن تاکید کرده‌اند، عمل می‌کنند و تجمعات متعددی را در پیگیری خواسته حقوقی و قانونی خود در سراسر کشور برگزار می‌کنند.
در طومار ارائه شده به قوه قضاییه که خطاب به آیت الله صادق آملی لاریجانی تنظیم شده آمده است: همانطور که استحضار دارید بیش از 7 ماه است جمهوری اسلامی ایران با فتنه ای عظیم که تحت حمایت استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها است روبرو می‌باشد.
در این فتنه بزرگترین سرمایه های این کشور از جمله آبرو و حیثت نظام اسلامی، امنیت و نظم اجتماعی توسط عده‌ای به تاراج گذاشته شده است.
آنچه در این میان از حساسیت فوق العاده برخورد است مدیریت و فرماندهی فتنه‌ای است که توسط برخی از عناصر شکست خورده در انتخابات رقم خورده است کسانی که تحت هیچ شرایطی حاضر نشدند به قوانین جمهوری اسلامی تن داده و آرای ملت را محترم شمارند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: متاسفانه این عناصر با سوء استفاده از رافت اسلامی ، آزادانه به اقدامات غیر قانونی خود ادامه داده و هنوز متنبه نشده اند و این شرایطی است که بر اساس توطئه‌ها و فتنه انگیزی‌های آنها تا کنون‌ دهها نفر کشته و خسارات فراوان مادی و حیثیتی به کشور و مردم اسلامی ایران وارد شده است.
در ادامه این طومار تصریح شده است: اینجانبان به عنوان نمایندگان مردم استان‌های مختلف کشور با تهیه‌ طومار و میلیون‌ها امضاء از اهالی شهرستان‌ها و استان‌های مذکور ضمن اعلام انزجار از رفتار و افعال خائنانه فتنه انگیزان از آن مقام تقاضا داریم با توجه به دلایل ذیل الذکر به شکایت و مطالبه ملت مسلمان ایران در این طومارها عنایت کرده ، سران فتنه اخیر از جمله موسوی، کروبی، خاتمی و عناصر وابسته به آنان را به دست عدالت اسلامی سپرده و هر چه زودتر با دستگیری آنان مقدمه محاکمه قضایی نامبردگان را فراهم آورید.
در این طومار با تاکید بر این‌که هر چند نامبردگان در دادگاه افکار عمومی به اتهام ارتکاب جرائم فوق در 9 دی ماه سال جاری محکوم شده‌اند، آمده‌است: هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت سید الشهداء (ع) در مراسم عزاداری عاشورای حسینی، هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره)، ضربه زدن به چهره نظام اسلامی در عرصه بین المللی، تخریب اموال عمومی و بیت المال مسلمین، ایجاد ناامنی آشوب و رعب و وحشت در کشور، اختلال و مزاحمت در کسب و کار مردم و ضربه جدی به اقتصاد کشور، تضعیف نظام جمهوری اسلامی و زیر سئوال بردن اقتدار آن و بر هم زدن آرامش محیط علمی دانشگاه‌ها از دلایلی است که ما بر اساس آن خواستار بازداشت و محاکمه فتنه گران و سران آن هستیم.




موضوع مطلب :



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک