سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 90 تیر 6 :: 9:39 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

هواپیما

 




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 تیر 5 :: 1:46 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

دامن خطی ای شکل(A-line) برای کسانی که کمر پهنی دارند، مدل بسیاری خوبی است. این دامن در قسمت کمر تنگ و کم پهنا است و از روی ران‌ها و به سمت پایین پهن می‌شود. این مدل دامن هیچ وقت از مد نمی‌رود. رعایت نکاتی ساده در پوشیدن دامن خطی‌ای شکل، باعث می‌شود که کمر شما باریکتر و لاغرتر به نظر ‌رسد.

1-دامن تکرنگ و به رنگ تیره انتخاب کنید. رنگ تیره به چشم بیننده اجاز ه می‌دهد که شکل طبیعی و اصلی دامن را دنبال کند، در نتیجه این تصور ایجاد می‌شود که کمر شما باریکتر است. اما پیچیدگی پارچه‌های طرح دار تاثیر شکل و طرح دامن را از بین می‌برد و در این صورت به شکل دامن که به باریک دیده شدن کمر کمک می‌کند، کمتر توجه می‌شود.




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 تیر 5 :: 1:46 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

داشتن پوستی شاداب، درخشان و سالم آرزوی همه است. پیر و جوان یا زن و مرد هم تفاوت چندانی ندارد، همه می خواهند پوستی زیباتر و سالم تر داشته باشند. در حقیقت پوست یکی از ملاک های زیبایی ظاهری است و شاید به همین دلیل بیشتر به آن توجه می شود.
بیشتر مردم در روزهای سرد و خشک زمستان، با استفاده از کرم های مخصوص سعی می کنند طراوت و سلامت پوست خود را حفظ کنند. ولی روزهای گرم تابستان چطور؟ تصور می کنید پوست در این روزها نیازی به مراقبت ندارد؟ متخصصان می گویند درروزهای گرم سال پوست بدن به مراقبت بیشتری نیاز دارد.
دکتر امیرهوشنگ احسانی، متخصص بیماری های پوست و مو در گفت وگو با جام جم درباره بیماری ها و مشکلات پوستی در فصل تابستان می گوید: «با فرارسیدن فصل گرما ممکن است 2 دسته مشکلات پوستی برای فرد ایجاد شود. یک دسته مهم از این مشکلات، بیماری های ناشی از ایجاد عفونت های پوستی همچون عفونت های قارچی، باکترییایی، ویروسی و میکروبی هستند که ممکن است در فصل گرما تشدید شود.»




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 تیر 5 :: 1:46 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

* چند نکته در مورد ظروفی از جنس روی
:1- بعد از خریدن ظروف رویی، قبل از استفاده، می توانید داخل ظرف را آب بریزید، چند قاشق سرکه اضافه کنید و آن را چند دقیقه روی اجاق قرار دهید تا بجوشد و بعد آب آن را خالی کرده و از ظرف استفاده کنید، هرگز سیاه نمی شود.
2- اگر این ظروف سیاه شده، برای تمیز کردن آن از سیم ظرف شویی و صابون استفاده کنید .
3- اگر این ظروف بر اثر سرخ شدن یا پختن غذا سیاه شده، ظرف خالی را روی اجاق قرار دهید و شعله را روشن کنید . با این کار تمام قسمت های سیاه ظرف به صورت دود از ظرف خارج می شود و ظرف شما کاملاً سفید می شود . به شرط اینکه بعد از خاموش کردن اجاق، تا قبل از سرد شدن ظرف آب به آن نپاشید. چون این کار باعث سوراخ شدن ظرف می شود.




موضوع مطلب :


یکشنبه 90 تیر 5 :: 1:46 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

با‌ گرم ‌شدن هوا، نوشیدن یک لیوان آب یا آبمیوه خنک لذت بخش است به خصوص اگر این آبمیوه خانگی و از میوه‌ های تازه تهیه شده باشد.
خلاصه بازار آبمیوه‌ ها با ‌گرم‌ شدن هوا داغ‌ تر می‌ شود اما می ‌دانید آبمیوه‌ های مختلف از نظر خاصیت چه تفاوتی با هم دارند یا بهتر است بگوییم چه آبمیوه‌ ای برای چه کسی توصیه می‌ شود؟ پاسخ به این سوال همان چیزی است که می ‌خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم.




موضوع مطلب :


وقتی به تابستان فکر می‌کنیم، بیشتر ما یاد تفریح کردن خارج از خانه می‌افتیم. اگر اینطور باشد یعنی باید در طول تابستان وزنمان پایین بیاید نه اینکه بالا رود.
اما در واقعیت، تابستان فقط در والیبال ساحلی، شنا و آفتاب گرفتن خلاصه نمی‌شود. خیلی از فعالیت‌های تابستانی برخلاف تلاش ما برای حفظ وزن سالم عمل می‌کنند. خوشبختانه اگر بدانیم که دنبال چه هستیم، خیلی راحت می‌توانیم از بروز مشکل جلوگیری کنیم.
در زیر به 5 راه برای جلوگیری از اضافه‌وزن تابستان اشاره می‌کنیم.

1. هدف داشته باشید.وقتی برنامه نداشته باشیم، غلتیدن از روی کاناپه به پشت کامپیوتر و سر زدن‌های مدام به سر یخچال خیلی راحت است. با داشتن هدف برای تابستانتان سعی کنید از بروز این وضعیت جلوگیری کنید.




موضوع مطلب :



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک