سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

لبخند خواص به فتنه‌گران کار را به اینجا رساند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر برخی خواص در پشت صحنه به فتنه‌گران لبخند نمی‌زدند، کار به اینجا نمی‌رسید.




حجت‌الاسلام علی سعیدی چهار‌شبه‌شب در سخنانی در مسجد اهل‌بیت (ع) در سخنانی با بیان اینکه زمانی که حق محور شفاف دارد، دو پهلو سخن گفتن درست نیست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در طول تاریخ خود خسارات بسیاری را متحمل شده است، خسارات جنگ، لطمات نهضت آزادی، بیت منتظری و مهدی هاشمی، واقعه هفتم تیر و شهادت رجایی و باهنر، اما در هیچ یک از این موارد حیثیت نظام در دنیا به مخاطره نیفتاد.
وی با اشاره به مبانی ریزش‌ها و رویش‌ها در انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین مبنای رویش‌ها پیوستگی به محور حق است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معیار ریزش را گسست از محور حق دانست و گفت: دو رکن اساسی شامل رهبری الهی و شریعت الهی و آسمانی برای جریان حق وجود دارد.
وی با اشاره به الزامات پیوستگی به محور حق تصریح کرد: معرفت و شناخت از الزامات اساسی پیوستگی به راه حق است و در این ارتباط نباید فریب نمادهای بلدی را خورد.
سعیدی با بیان اینکه ایجاد جریان موازی رهبری انحراف است، گفت: در طول تاریخ عده‌ای رهبر بدلی ساختند و به گرد او جمع شدند، بنابراین اگر کسی گرد رهبر بدلی قرار گرفت ممکن است تمام زندگی او تباه شود.
وی ضمن ذکر مثال‌های تاریخی با بیان اینکه خلیفه‌زاده و آقازاده‌ها هم ممکن است از راه حق منحرف شوند، گفت: اگر کسی دست علی (ع)‌ را نبوسد باید پای حجاج ابن یوسف را ببوسد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید در فتنه شخصیت‌ها را رها کرد و به نماد و محور حق متوسل شد.
وی یکی دیگر از الزامات پیوستگی به راه حق را محبت، تولی و تبری عنوان کرد و ادامه داد: چرا باید دو پهلو و در لفافه سخن گفت.
سعیدی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند هر دو طرف مسئله باید کوتاه بیایند، اظهار داشت: کدام دو طرف؟ مگر موضوع انتخابات و دو کاندیدا برای آن است که برخی از کوتاه آمدن طرفین سخن می‌گویند، موضوع دو کاندیدا تنها تا چند روز پس از انتخابات وجود داشت و پس از آن جدال بین حق و باطل است.
وی اظهار داشت: پس از روشن شدن حق فراجناحی عمل کردن خیانت است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبعیت را یکی دیگر از الزامات پیوستگی به حق دانست و گفت: یکی از مولفه‌های تبعیت التزام به اصول و مبانی است.
وی صبر را یکی دیگر از الزامات تبعیت عنوان و اضافه کرد: اگر یک نفر توده‌ای 50 سال در زندان باقی بماند تا بپوسد کار او ارزشی ندارد، بلکه مقاومت در کنار محور حق ارزشمند است.
سعیدی با اشاره به عوامل گسست از حق تصریح کرد: نمی‌توان به اعتبار اعمال گذشته هر کاری انجام داد.
وی یکی از عوامل گسست را عدم معرفت و شناخت عنوان کرد و گفت: کسانی که مقابل پیامبر اکرم (ص) ایستادند او را واجب الاطاعه نمی‌دانستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان بصیرت را یکی دیگر از عوامل گسست از انقلا‌ب‌ها دانست و اظهار داشت: تحجر مقدس‌مآب‌ها نیز از سایر عوامل گسست از انقلاب‌ها به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه در حوادث پس از انتخابات 10 درصد خواص ریزش کردند، گفت: این عده تصور می‌کردند پشمی به کلاه دارند، اما حضور مردم در صحنه سبب شد بدانند که اشتباه می‌کنند.




موضوع مطلب :



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک