سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 90 مرداد 8 :: 10:6 عصر ::  نویسنده : نویسنده 1

پس از آن که برخی خبرنگاران از مدتی پیش جلسات طولانی روزهای سه شنبه شورای شهر تهران را با چاشنی هایی کوتاه کرده اند، امروز برخی اعضای شورای شهر نیز از زیر میز شورا، بادام به یکدیگر تعارف می کردند.

** به گزارش ایرنا، منبع توزیع این بادام ها دو تن ازاعضای شورای شهر بودند که مشت های بادام را بین دیگر اعضا از زیر میز تقسیم می کردند و به اعضای زن شورای شهر نیز داخل دستمال کاغذی بادام می دادند.
این اقدام مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گرفته بود و با خنده، صلواتی هم برای زیاد شدن بادام فرستادند.

** حضور “سیدپرویز فتاح” وزیر نیرو در جلسه امروز شورای شهر تهران، صحن شورای شهر را تحت الشعاع خود قرار بود. بطوری که یک ساعت پایانی جلسه معطوف به سخنرانی فتاح و امضای تفاهم نامه وی با قالیباف شد.

** “محمد علی نجفی” عضو اصلاح طلب شورای شهر تنها غایب جلسه امروز بود که تا پایان جلسه نیز خبری از حضورش در جلسه شورا نشد.

** بر خلاف همیشه که شهردار تهران و اعضای شورای شهر وقت چندانی را برای مصاحبه با خبرنگاران اختصاص نمی دادند، حضور وزیر نیرو موجب شد که در پایان جلسه شورا، شهردار و اعضای شورای شهر دقایق زیادی را به گفت وگو با خبرنگاران بپردازند.

** سفر 10 روزه قالیباف به ژاپن مورد توجه اعضای شورا و خبرنگاران بود و در پایان جلسه نیز قالیباف گزارشی کوتاه از این سفر داد.
وی با بیان این که این سفر نگاهش به شهر تهران را تغییر داده است، گفت: “چیزهایی در این مدت در توکیو دیدم که تاکنون نه در تهران و نه در هیچ شهر دیگری ندیده بودم.”

** معاونان مالی و اداری، حقوقی و پارلمانی، برنامه ریزی ، معماری و شهرسازی شهرداری تهران به همراه رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از جمله میهمانان امروز شورای شهر بودند.

** گزارش طولانی “رسول خادم” از عملکرد میدانی بودجه امسال شهرداری موجب شد تا شورای شهر امروز طرح یا لایحه مصوبی نداشته باشد و تنها نامگذاری یکی از اماکن عمومی به نام مرحومه دکتر “صفارزاده” تنها مصوبه شورا بود.




موضوع مطلب : ماجرا,بادام,زمینی,



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک