سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 90 مرداد 9 :: 10:44 صبح ::  نویسنده : نویسنده 1

بنیاد لینوکس(Linux Foundation) قصد دارد با بسط دادن همایش‌ خود، پایه های بیشتری را در سراسر دنیا برای عرضه محصولات خود پیدا کند.

بنیاد لینوکس که طی دو سال گذشته تنها همایش هایی را با حضور توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای متن باز و اعضای این مرکز برگزار کرد، هم‌اکنون تصمیم گرفته است تا همایشی را با عنوان LinuxCon در سپتامبر آینده برگزار کند که در آن، همه افرادی که به مبحث نرم‌افزارهای متن‌باز علاقه دارند می توانند شرکت کنند.

نخستین دور از همایش‌های LinuxCon در شهر پورتلند(Portland) در ایالت اورگان(Oregon) آمریکا برگزار می‌شود و علاوه بر نمایش فناوری‌های جدید، جلسات فنی، تدریس مباحث مربوط به نرم‌افزارهای متن‌باز و اعلام نکات کلیدی در مورد این برنامه‌ها نیز در کنار آن برگزار خواهد شد. قرار است در این گردهمایی بزرگ، همایش‌های کوچک‌تری در زمینه‌های مختلف برگزار شود که از جمله آن ها می توان به نرم‌افزارهای متن باز و سازمان‌های بزرگ و همچنین سیستم های داخلی تلفن های همراه اشاره کرد.

طبق اخبار رسیده، همایش LinuxCon همزمان با همایش سالانه Linux Plumbers برای مدیران انجمن‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای متن‌باز دنیا برگزار خواهد شد.

“جیم زملین”(Jim Zemlin) مدیر اجرای این کنسرسیوم گفت: «ما از افرادی که در دیگر همایش‌های ما حضور داشتند، درخواست کردیم تا در این گردهمایی نیز حضور به‌هم رسانند. علاوه بر این، اعضای بنیاد لینوکس که توانایی انتشار گسترده‌تر برنامه‌های لینوکس را دارند نیز می‌توانند در این همایش شرکت کنند».

هدف همایش سالانه بنیاد لینوکس با عنوان Collaboration Summit که آخرین دور آن در ماه آوریل برگزار شد، گردآوری انجمن‌های کوچک فعال در زمینه نرم‌افزارهای متن باز است تا بتوانند بهتر از گذشته روی پروژه های خود کار کنند و با مشکلات پیش‌رو بهتر مواجه شوند.

این گروه در نظر دارند طی ماه آینده، همایشی را با عنوان End User Collaboration Summit در ایالت نیویورک آمریکا برگزار کنند که در آن، مدعوین روی بحث جدید مبنی بر نحوه تاثیرگذاری کاربران لینوکس روی دیگر کاربران با یکدیگر به گفت وگو و مذاکره می نشینند.




موضوع مطلب : بنیاد,لینوکس,



آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک