سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 


.:: یَا اَرحَمَ الرّاحِمین ::.






*خداوند همه چیز می شود همه کس را ...


صدرالمتالّهین ، حکیم ملاصدرای شیرازی می گوید:


خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان ؛ امّا به قدر فهم تو کوچک می شود  و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود ؛ یتیمان را پدر می شود و مادر ، محتاجان برادری را برادر می شود ، عقیمان را طفل می شود ، ناامیدان را امید ، گمگشتگان را راه می شود ، در تاریکی ماندگان را نور می شود ، رزمندگان را شمشیر می شود ، پیران را عصا می شود ، محتاجان به عشق را عشق می شود ؛ خداوند همه چیز می شود همه کس را ... 


به شرط اعتقاد ، به شرط پاکی دل ، به شرط طهارت روح ، به شرط پرهیز از معامله با ابلیس ؛ بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا و مغزهایتان را از هر اندیشه ی خلاف و زبان هایتان را از هر گفتار ناپاک و دست هایتان را از هر آلودگی در بازار و بپرهیزید از ناجوانمردی ها ، ناراستی ها ، نامردمی ها ... 


چنین کنید تا ببینید چگونه بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکّه ای نان می نشیند ، در دکّان شما کفّه های ترازویتان را میزان می کند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز می خواند ؛  مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟!




 ایّام ارتحال محور پرگار هستی ، رحمةٌ للعالمین ، پیامبر گرامی اسلام ،
حضرت محمّد مصطفی(ص)
و شهادت کریم اهل البیت ،
امام حسن مجتبی(ع)
و شمس الشّموس ،
امام علی ابن موسی الرّضا(ع)


 را به محضر قطب عالم امکان ، آقا امام زمان(عج)
و تمامی شما خوبان تسلیت عرض می نمایم.


 ایّام الله دهه ی مبارکه ی فجر و سالروز تجلّی اراده ی الهی مبنی بر افتادن حکومت جهانی به دست مستضعفین در روز بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت  و یاد و خاطره ی امام راحل(ره) و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب شکوهمند اسلامی را با حضور موثّر خود و در صفوفی منسجم و دشمن شکن ، در راهپیمایی بزرگ حامیان ولایت در روز بیست و دو بهمن
گرامی خواهیم داشت.



 .* اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم *.



 




موضوع مطلب :


جمعه 88 بهمن 30 :: 12:19 صبح ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

تاول میترکد مثل دل از بغض،تنم میسوزه و مردم فراری،عاشقانه هایم هم بوی خردل میدهد سکوت تلخ من بغض دارد توقعی نبود اما...


بختیاری


 




موضوع مطلب :


جمعه 88 بهمن 30 :: 12:19 صبح ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

به مناسبت 12 بهمن


سالروز بازگشت امام خمینی به وطن


بوی بهار


زهی خجسته زمانی که یار باز اید


به کام غمزدگان غمگسار باز اید


به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم


بدان امید که ان شهسوار باز اید


اگر نه در خم چوگان او رود سرمن


ز سر نگویم و سر خود چه کار باز اید


مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد


بدان هوس که بدین رهگذر باز اید


دلی که با سر زلفین او قراری داد


گمان مبر که بدان دل قرار باز اید


چه جور ها کشیدند بلبلان از دی


به بوی انکه دگر نو بهار باز اید


ز نقش بند قضا هست امید ان حافظ


که همچو سرو بدستم نگار باز اید


بختیاری


 




موضوع مطلب :


سه شنبه 88 بهمن 20 :: 7:5 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

 


.:: یَااَرحَمَ الرّاحِمین ::.



  اربعین حسینی را به محضر آقا امام زمان(عج) تسلیت عرض می نمائیم. 




 ای رهبر آزاده ، آماده ایم آماده!


در پاسخ به شعر مقام معظّم رهبری(دامت برکاته) ، یک عاشق خوش ذوق این چنین سروده

که تقدیم می کنم به تمام یاران و مدافعان حریم ولایت :



ما عاشقان یاریم ، ما را تو می‌شناسی


هرچند پر گناهیم ، ما را تو می‌شناسی



در انتظار جانان ، هر لحظه بی‌قراریم


دلبسته بر تو داریم ، ما را تو می‌شناسی
 


ای سیّد خراسان ، ای مژده ی بهاران


هرلحظه در رکابیم ، ما را تو می‌شناسی



لب بسته‌ای و در دل بس راز و درد داری


بگشای لب، بفرما، ما را تو می‌شناسی
 


ما در ره خمینی(ره) ، بستیم عهد و پیمان


هستیم ما بر آن عهد ، ما را تو می‌شناسی



فرموده‌اید بر ما که اعتماد دارید


ثابت کنیم الحقّ؟! ، ما را تو می‌شناسی
 


با یک خروش خشمت ما عالمی بگیریم


شیران بی گریزیم ، ما را تو می‌شناسی



از شعله‌های خشمت اهریمنان گریزان


کوبنده‌ی شیاطین ، ما را تو می‌شناسی


 
هرچند در برابر ، شرمنده‌ایم از تو


اندر میان میدان ، ما را تو می‌شناسی



با احمدی به راهت سرباز بی نظیریم


صد بار سر ببازیم ، ما را تو می‌شناسی
 


ما رهرو شهیدیم ، از یأس بی نصیبیم


امید قلب زهرا(س) ، ما را تو می‌شناسی



هر لحظه از وجودت عطر نگار آید


گلزار بی خزانی ، ما را تو می‌شناسی
 


ما عکس یار گیریم ، از لحظه لحظه رویت


ای سیّد خراسان ، ما را تو می‌شناسی



کی می‌شود بیاید ، برداری آن عَلَم را


بستیم توشه ی ره ، ما را تو می‌شناسی



  Click here to visit the Emoticons Mail site Click here to visit the Emoticons Mail site  Click here to visit the Emoticons Mail site



سلام و درود.


یاد همه شهدا به خیر.


راه از بیراه مشخّصه و گفتار ناسنجیده ی افراد مثل رفتار بعضی دیگه ، نباید باعث گمراهی ما بشه.


بصیرتی که مقام عظمای ولایت تاکید دارند که باید حاصل بشه ولازمه ی جامعه ی جوان و پویای ماست و از سال ها پیش مورد تاکید و خواست ایشونه ، برگرفته از اصل اسلام ناب محمّدی(ص)ست ولزومش در انتخابات گذشته کاملاً عیان شد.


بارالها مهدی زهرا(عج) را برسان.


 Click here to visit the Emoticons Mail site Click here to visit the Emoticons Mail site  Click here to visit the Emoticons Mail site

 .* اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم *.


1207686gbweny1i8r


   
 




موضوع مطلب :


سه شنبه 88 بهمن 20 :: 7:5 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

.:: یَااَلله ::.



خاطره‌گویی راشد یزدی از رهبر انقلاب


حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی استاد حوزه و دانشگاه در هشتمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در مشهد مقدس برگزار شد، به بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری پرداخت.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین راشد یزدی استاد حوزه و دانشگاه در همایش "در سایه سار آفتاب " که با موضوع تبیین شخصیت مقام معظم رهبری در هشتمین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد مقدس برگزار شد، به بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری پرداخت که بخشی از این خاطرات به شرح ذیل است:


* روزی امام(ره) دستور دادند که از سیستان گزارشی برای من تهیه کنید، من به همراه مقام معظم رهبری به آنجا رفتیم. آقای خامنه‌ای گزارش کاملی را تهیه کرد و بعد راهی قم شدیم و به خدمت امام رسیدیم. به محض اینکه رسیدیم، به امام(ره) خبر دادند که از طرف خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌خواهند با شما ملاقات کنند، البته این خبر را درگوشی به امام(ره) گفتند. امام(ره) بلافاصله فرمودند: اینها از خودمان هستند، بگویید او بیاید.
خبرنگار از امام پرسید: چرا مردم شما را اینقدر دوست دارند؟ امام فرمود: چون ما خدمتگزار مردم هستیم. ولی آنها کلمه خدمتگزار را نوکر معنی کردند. من به آنها اشکال گرفتم و به این حدیث استناد کردم که معصوم فرمود: «سید القوم خادمهم» یعنی آقای شما، خدمت گزار شماست.


* در سال 56 به اتفاق آقای صدوقی و تعدادی از آقایان دیگر، تصمیم گرفتیم برویم به افرادی که در تبعید هستند، سری بزنیم. چون مقام معظم رهبری به ایرانشهر تبعید شده بودند، خدمت ایشان رسیدیم.
به امامت آقای صدوقی نماز مغرب و عشا را خواندیم. من شنیده بودم که در سمت ایرانشهر، کفش‌های خوبی تولید می‌شود، لذا تصمیم گرفتم به بازار بروم و یک جفت کفش بخرم. کارم یک الی دو ساعت طول کشید. به خانه آقای خامنه‌ای تلفن زدم که دیگر آقای صدوقی و آقای خامنه‌ای برای صرف غذا منتظر من نباشند و شام را میل کنند. وقتی برگشتم دیدم این دو بزرگوار هنوز مشغول بحث هستند. من وارد که شدم، آقای صدوقی به من گفت: "ماشاالله، ماشاالله این آقای سید‌علی آقا خیلی مُشت‌شان پر است. "
صبح روز بعد رفتیم چابهار برای زیارت آقای مکارم؛ در این فاصله، اسم آقای خامنه‌ای از دهان آقای صدوقی نیفتاد؛ از بس مجذوب ایشان شده بود.
بعد از زیارت آقای مکارم، گفتم کنار دریا برویم تا مدتی استراحت کنیم. ایشان گفت من می‌خواهم برگردم پیش آقای خامنه‌ای و بعد حدود دو ساعتی با هم بحث کردند.
از لحاظ علمی آقای خامنه ای، مورد تائید صد در صد آقای صدوقی بود.


* در زمان انقلاب، بین حزب جمهوری اسلامی و امام جمعه بندر عباس اختلافی در گرفت. آقای صدوقی به من گفتند تا درباره اختلاف آنها، گزارشی بیاورم. بعد از تهیه و دادن گزارش آن به آقای صدوقی، ایشان پرسیدند: کی به تهران می‌روی؟ گفتم فردا. ایشان پاکتی را به من دادند. پشت پاکت نوشته بود: "تقدیم به محضر مبارک آیت‌الله‌ العظمی آقای خامنه‌ای "
پسر آقای صدوقی اعتراض کردند که آیا ایشان به مقام آیت‌اللهی رسیده‌اند؟
آقای صدوقی از بالای عینک به پسرش نگاه کرد و گفت: "بله که آیت‌الله‌ هستند. "


* چهارشنبه شب‌ها، آقا جلسه‌ای دارند که ده تن از علما جمع می‌شوند. آقایان احمدی گیلانی، خزعلی، بهجتی، امامی‌کاشانی، مومنی، شیخ محمد‌ یزدی، سید‌جعفر کلیمی، آقای شاهرودی و آملی لاریجانی حضور دارند.
گاهی هم ما آنجا می‌رویم. یکبار خیلی غوغا و سر و صدا شد. بحث پیرامون یک مسئله فقهی پیچیده بود. بعد از اتمام جلسه، آقای شاهرودی به من گفت، امشب من "العلم نور یقضفه الله فی قلب من یشاء " را درک کردم. یعنی "آقا " مچ همه را پیچانده بود.


* من از افتخاراتم این است که هشت ماه در جایی که آقا تبعید بودند، به آنجا تبعید شدم. در آنجا ایشان به من درس می‌داد. یکبار به اتفاق ایشان مشغول بحث بودیم که دو نفر عالم در زدند و خواستند وارد شوند. قرار شد به مدت 20 دقیقه، آقا این بحث را تمام کند و بعد با آن بزرگوران سخن بگوید. در این مدت آن دو بزرگوار مبهوت استدلالات ایشان شند و بعد چندین مرتبه تقدیر کردند.


* زمانی که با مقام معظم رهبری در تبعید بودیم برای ایشان هدیه می‌آوردند و آقا نمی‌پذیرفتند. یکبار به ایشان گفتم با این نپذیرفتن‌ها باعث می‌شوید که ما هم به خاطر شما بسوزیم.
در قبل از تبعید این گونه بودند، الان هم همین گونه‌اند. ایشان از سهم امام، خمس و ... استفاده نمی‌کنند. تمام ما‌یملک این مرد یک خانه گلی در مشهد بود و بعد آن را فروخت و با کمی قرض خانه‌ای در خیابان ایران خرید. پاسدارانی که خانه ندارند، برای مدتی در آن زندگی می‌کنند.


* یکبار به ایشان گفتم نرفته‌اید دیدن خانواده شهدا؟ ایشان گفتند: "چند وقت پیش دیدن یکی از خانواده‌های شهدا در شهرری رفتم. پدر شهید بعد از خوش‌آمد‌ گویی به من گفت: خواهشی دارم که نباید نه بگویید. گفتم: هر کاری از دستم بر آید انجام می‌دهم. گفت: من دو پسر دارم که آنها خانه ندارند کاری کنید که آنها صاحب خانه شوند.
گفتم: من چهار تا پسر دارم، هر چهارتای آنها در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنند. بعد که از خانه‌شان بیرون آمدم، گفتم پرس و جو کنند که آیا می‌توانند کرایه و اجاره بدهند، که به من خبر دادند آنها سوپر مارکت دارند و می‌توانند اجاره دهند. "


* تمام چیزهایی که به مقام معظم رهبری هدیه داده‌اند، ایشان به موزه حضرت رضا (ع) تقدیم کرده‌اند. هیچ چیزی برای خودشان نگه نمی‌دارند.
چندی قبل به همراه یکی از فرزندان آقا به مراسمی در کیش دعوت شدیم. در برگشت چند دست سرویس کامل ظروف به ما هدیه دادند. بعد از چند روز وقتی به دیدن آقا رفتم ایشان در مورد هدیه گفتند: "نه به درد ما می‌خورد نه به درد مهمان‌های ما " و بعد قرار شد آن را بفروشند و پولش را به فقیران بدهند.


* یکبار در مراسمی چند خانواده، به محضر رهبری آمده بودند و با ایشان دیدار داشتند و ما هم حضور داشتیم. حاج ناصر، چایی برای مهمانان آورد. به من که رسید، گفتم قند برایم ضرر دارد، اگر امکان دارد خرما بیاور. او در نعلبکی خرما گذاشت و برایم آورد. وقتی خرما را به پسر آقا تعارف کردم، پسر حضرت آقا گفتند: من خرما نمی‌خورم؛ خرما برای مهمان آقا است. معلوم نیست جایز باشد من هم از آنها بخورم.


* یکبار خانم آقا به کربلا رفته بود، دختران من وقتی به حضور ایشان رسیدند، خانم آقا گفته بود: من از سن سیزده سالگی خرج سفر کربلا را کنار گذاشتم تا اینکه حالا توانستم یکبار کربلا بروم.


* آقای رفیق‌دوست در کنار مصلی یک عمارتی به عنوان مقر رهبری ساخت، آقا از آنجا بازدید کردند ولی نرفتند.
یکی از آنها به من گفت: به آقا بگو هوای آنجا بهتره و چند دلیل دیگر. وقتی من به حضرت آقا گفتم، آقا فرمود: من یازده سال است اینجا هستم و در این مدت اصلاً احساس هوای بد نکردم، من با بقیه مردم هیچ تفاوتی ندارم من هم مثل بقیه.


 





موضوع مطلب :



.:: یَا اَرحَمَ الرّاحِمین ::.






*خداوند همه چیز می شود همه کس را ...


صدرالمتالّهین ، حکیم ملاصدرای شیرازی می گوید:


خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان ؛ امّا به قدر فهم تو کوچک می شود  و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدر آرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود ؛ یتیمان را پدر می شود و مادر ، محتاجان برادری را برادر می شود ، عقیمان را طفل می شود ، ناامیدان را امید ، گمگشتگان را راه می شود ، در تاریکی ماندگان را نور می شود ، رزمندگان را شمشیر می شود ، پیران را عصا می شود ، محتاجان به عشق را عشق می شود ؛ خداوند همه چیز می شود همه کس را ... 


به شرط اعتقاد ، به شرط پاکی دل ، به شرط طهارت روح ، به شرط پرهیز از معامله با ابلیس ؛ بشویید قلب هایتان را از هر احساس ناروا و مغزهایتان را از هر اندیشه ی خلاف و زبان هایتان را از هر گفتار ناپاک و دست هایتان را از هر آلودگی در بازار و بپرهیزید از ناجوانمردی ها ، ناراستی ها ، نامردمی ها ... 


چنین کنید تا ببینید چگونه بر سفره شما با کاسه ای خوراک و تکّه ای نان می نشیند ، در دکّان شما کفّه های ترازویتان را میزان می کند و در کوچه های خلوت شب با شما آواز می خواند ؛  مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟!




 ایّام ارتحال محور پرگار هستی ، رحمةٌ للعالمین ، پیامبر گرامی اسلام ،
حضرت محمّد مصطفی(ص)
و شهادت کریم اهل البیت ،
امام حسن مجتبی(ع)
و شمس الشّموس ،
امام علی ابن موسی الرّضا(ع)


 را به محضر قطب عالم امکان ، آقا امام زمان(عج)
و تمامی شما خوبان تسلیت عرض می نمایم.


 ایّام الله دهه ی مبارکه ی فجر و سالروز تجلّی اراده ی الهی مبنی بر افتادن حکومت جهانی به دست مستضعفین در روز بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت  و یاد و خاطره ی امام راحل(ره) و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب شکوهمند اسلامی را با حضور موثّر خود و در صفوفی منسجم و دشمن شکن ، در راهپیمایی بزرگ حامیان ولایت در روز بیست و دو بهمن
گرامی خواهیم داشت.



 .* اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم *.



 




موضوع مطلب :


سه شنبه 88 بهمن 20 :: 7:5 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

تاول میترکد مثل دل از بغض،تنم میسوزه و مردم فراری،عاشقانه هایم هم بوی خردل میدهد سکوت تلخ من بغض دارد توقعی نبود اما...


بختیاری


 




موضوع مطلب :


سه شنبه 88 بهمن 20 :: 7:5 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ

به مناسبت 12 بهمن


سالروز بازگشت امام خمینی به وطن


بوی بهار


زهی خجسته زمانی که یار باز اید


به کام غمزدگان غمگسار باز اید


به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم


بدان امید که ان شهسوار باز اید


اگر نه در خم چوگان او رود سرمن


ز سر نگویم و سر خود چه کار باز اید


مقیم بر سر راهش نشسته ام چون گرد


بدان هوس که بدین رهگذر باز اید


دلی که با سر زلفین او قراری داد


گمان مبر که بدان دل قرار باز اید


چه جور ها کشیدند بلبلان از دی


به بوی انکه دگر نو بهار باز اید


ز نقش بند قضا هست امید ان حافظ


که همچو سرو بدستم نگار باز اید


بختیاری


 




موضوع مطلب :


سه شنبه 88 بهمن 20 :: 7:3 عصر ::  نویسنده : مطالب وبلاگ های پارسی بلاگ
مصاحبه منتشر نشده از موسوی !!

 

 قبل از انتخابات:

..............................


گزارشگر : جناب آقای مهندس هدف شما از ورود به عرصه انتخابات چیست ؟


مهندس : هیچی ، من هم مانند دوست عزیزم شیخ چیز برای تغییر آمده ام .


گزارشگر : چقدر به این نظام اعتقاد دارید؟


مهندس : خیلی زیاد . اونقدر که قابل وصف نیست !


گزارشگر : آیا تابه حال به این نظام و کشور خیانت کرده اید؟


مهندس : به هیچ وجه . میخواهم آن روز نباشد.


گزارشگر : آیا در دولت شما توصیه های رهبری نیز مانند دولت گذشته از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهند بود؟


مهندس : قطعا ، بنده مخلصشون هم هستم.


گزارشگر : آیا تهدیدات آمریکا ، اسرائیل و قدرتهای سلطه گر غربی در مدیریت شما تاثیری دارد ؟


مهندس : مطمئنا خیر . بسیاری از مشکلات کنونی دوستان چیز طلب ما با اصولگرایان ناشی از همین مسئله است.


گزارشگر : به نظر شما آیا نظام اسلامی ، نظامی مناسب برای کشور است ؟


مهندس : همین را بگویم که من به امید این نظام پا پیش نهاده ام.


گزارشگر : نظر شما نسبت به نظام امپریالیستی چیست؟


مهندس : درموردش صحبت نکنیم بهتراست. چون سابقه فسادشان گوش فلک را کرد کرده است.


گزارشگر : نظرتان در مورد مدیریت دولت آقای خاتمی چیست ؟


مهندس : مدیریت به معنای واقعی . فقط همین


گزارشگر : مدیریت آقای احمدی نژاد چه ؟
.....


پس از انتخابات :

از آنجایی که مهندس عزیز ما پس از انتخابات دچار یک چرخش 180 درجه ای شد نیاز به مصاحبه جدید نیست...........


همون متن بالا را از پایین به بالا بخونید درسته !!!!!



موضوع مطلب :


عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: 22 بهمن سرآغازی برای اداره کشور به دست خود مردم و نیز تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و در این راستا باید در این روز شاهد تجلی حضور همه مردم و اقشار در راهپیمایی ملی 22 بهمن باشیم.


حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرگزاری فارس، «توانا» با اشاره به لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: روز 22 بهمن با تمام مناسبت‌های دیگر ما متفاوت است و بر این اساس این روز یادآور به ثمر رسیدن مقاومت‌ها و ایثارها و شهامت‌ها و شهادت اقشار مختلف مردم در راه انقلاب و نیز رهبری و ایثارگری امام امت می‌باشد.
وی افزود: مهمترین مسئله در روز 22 بهمن این است که این روز به عنوان یک خاطره و یک روز بیاد ماندنی برای مردم ما محسوب می‌شود و در این راستا باید مراسم این روز را به بهترین نحو برگزار کنیم.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن سرآغازی برای اداره امور کشور به دست خود مردم و نیز تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و در این راستا باید در این روز شاهد تجلی حضور همه مردم و اقشار در راهپیمایی ملی 22 بهمن باشیم.
وی افزود: روز 22 بهمن باید روز بازگشت به اصالت‌های انقلاب و استقلال و آزادی باشد و دست‌اندرکاران کشور هم باید این موضوع را مدنظر خود قرار دهند.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در ادامه اظهار داشت: 22 بهمن باید روز مردم باشد و یک جناح و گروه خاص نباید این روز را به نفع خود مصادره کند و یا از حضور مردم در این روز برای تایید سیاست‌های خود و یا مدیران و یا برخی جناح‌‌ها بهره‌ ببرند.
موسوی لاری گفت: روز 22 بهمن روز امام و روز امت اسلامی می‌باشد و بر این اساس حضور مردم در این روز باید امید به آینده را برای مردم تداعی کند تا این روز آغازی برای مشارکت همگانی در آینده کشور باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جریانی که مدیریت مراسم 22 بهمن را در دست دارد و تمام کسانی که این روز را مدیریت می‌کنند باید در این روز تنها حضور مردم را مدنظر قرار دهند و مسائل جناحی و گروهی را کنار بگذارند.




موضوع مطلب :


1   2   3   4   5   >>   >   
آرشیو وبلاگ های پارسی بلاگ
درباره وبلاگ

نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز



فروش بک لینک